Studium v Polsku  

  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/02/2009 12:53  

Ahojte.

Studujem v Polsku na Hudobnej akademii.Spravila som som skusky na magisterske studium, bakalar mam spraveny na SLovensku.Nie je to vymenny pobyt, ale studujem tam normalne ako zahranicny student.A moja otazka je spojena so ziskanim stipendia.Zatial mam take vedomosti ze na SLovensku neexistuje stipendium pre slovenskych studentov kt. studuju v zahranici normalne.Existuju oganizacie cez kt. je mozne ziskat stipendium, ale student musi byt evidovany na slovenskej skole, a ide o vymenny pobyt na semester, max.rok.Nie je to moj pripad, a neviem kde mat hladat informacie.Nepoznam slovakov ,kt. by studovali v zahranici.Mozete mi poradit na koho sa obratit v takejto sprave?dakujem.Za akukolvek pomoc, adresu, mail na niekoho kto by mi vedel pomoct vopred dakujem.Martina


ReagovaťCitovať
 poggiali
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 1
28/03/2011 16:47  

Ahoj
neviem ci tu este budes lebo pozeram ze sa ozyvam o dva roky neskor…
ten isty problem riesim aj ja a tak isto neviem na koho sa obratit, chcela som sa spytat ci si uz dostala nejake riesenie pomimo tohto fora…
…a tento problem riesim v predstihu, lebo nemam rada nemile prekvapenia, nemoznost stipendia by mi znacne skomplikovala existenciu
Som v druhom roku v nitre na italistike, ale magistra by som chcela dorobit v polsku na filologii v krakowe. problem je ze na kohokolvek sa obratim na nasej univerzite, NIKTO mi nie je schopny akokolvek pomoct… v stvrtok idem na instytut do BA lebo uz fakt neviem do coho pichnut…
chcem sa ta teda spytat na par veci, ci si potrebovala kartu pobytu, ci ti bez problemu uznali bakalara, ci su nejake organizacie alebo spolky na ktore sa mozno obratit v sprave akejkolvek pomoci ohladom studia, ako je to s platenim studia (nemam absolutnu predstavu o sume)…
sorraszam za tie vestky otazky ale ABSOLUTNE NIKTO mi nevie nejako helfnut…