Je práca v cudzine ťažšia ako na Slovensku?

Skúsenosti s prácou, au-pair, či brigádou v cudzine, tipy ako hľadať prácu v zahraničí

Poslaťod anteia » 10 Feb 2008 19:39

Cauko,ja pracujem v Rakusku a neda sa povedat,ze praca je tazka.Ide len o to,ze my z vychodnej Europy si to sami stazujeme.Sme zvyknuty na male platy a lahko sa nechame ohurit sumamy,za ktore by tunajsi tu istu pracu nikdy nerobili.Ja pracujem ako osetrovatelka a uz som dva krat stratila pracu preto,lebo ine Slovenky boli ochotne robit za polovicu.Podla toho sa k nim potom aj tak spravaju.Pre tunajsich sme väcsinou najlacnejsia pracovna sila a sami si to kazime.Podla mojich skusenosti nie je problem dostat viac zaplatene,netreba sa hned nechat ohurit,treba sa najskor informovat,kolko ta praca je hodna v danej krajine a nie porovnavat so Slovenskom.Nemozeme cakat,ze budeme respektovani,ked budeme robit najtazsie prace za menej penazi,ako tu je podpora pre nezamestnanych.
anteia

Poslaťod Peter M » 12 Feb 2008 03:41

Tu v US mozes zarabat , kolko len chces , ked sa prace nebojis, vies koktat anglicky , mas green card , alebo povolenie na pracu a zajtra mozes zarabat od $600 do $ 2000 tyzdenne . Je to instalovanie FIOS za Verizon , plateny kurz , musis mat truck, van , alebo suv a makas .Je to instalacia internetu ,telefonu a fiber TV.Dokonca zakaznici ti aj navaria obed a daju ti slusny tip,ked vies co robis. Som v tom tak to viem.

Prace je tu dost.
Peter M

Poslaťod Peter M » 12 Feb 2008 03:55

Len placete , ostante tam doma mame pod perinou a nekydajte na cudzinu . Nik Vas sem nevolal , tak na nich nenadavajte , ked si neviete spravit poriadok doma nezvalajte chybu na US-UK -Nemecko a pod .
Iba sa zosmiesnujete svetu. Spravte si doma poriadok!!
Peter M

Poslaťod Zigmund » 12 Feb 2008 04:51

spravime si poriadok ale len vtedy ked sa k nam prida Peter M a pomozes i ty
Zigmund

Poslaťod KvetaB » 12 Feb 2008 19:41