Hľadám prácu opatrovateľky v Rakúsku

Všeto o práci opatrovateľa - opatrovateľky, vzájomná výmena rád, postrehov a skúseností

Poslaťod Hosť » 27 Okt 2009 13:43

ako vidim, reagujes,takze to IQ....
Hosť

Poslaťod Hosť » 27 Okt 2009 20:01

7.11.2009 obecny urad KRASNY BROD pride pani KALB
Hosť

Poslaťod Dana » 27 Okt 2009 20:07

Ďakujem Ti milý,,anonym,,. Momentálne pracujem v Holandsku. Práca je tu síce dobrá, ale dlhé turnusy a ja mám doma 5 ročného synka so starými rodičmi, preto by som chcela Rakúsko. Ahoj
Dana

Poslaťod Dana » 27 Okt 2009 20:09

takže to IQ máš v nohavičkách
Dana

Poslaťod mira » 28 Okt 2009 10:24

hm pracujem ako opatrovatelka uz dva roky som spokojna az moc skuste agenturu polly nove zamky
mira

Poslaťod Hosť » 28 Okt 2009 10:44

dakujeme mirka
Hosť

Poslaťod Ludmila » 28 Okt 2009 15:21

Mám opatrovatelský kurz, skúsenosti mám aj z domu, pred 2 rokmi som bola v rakúsku ako op cez pána Kacianku. Mám záujem zase vycestovať. Základy nemčiny ovládam.
Môj kontakt 0911 547 252.
Ludmila

Poslaťod mariahackova » 28 Okt 2009 20:18

hladam pracu opatrovatelky moje tel. cislo je 0907781966
mariahackova

Poslaťod Ing. Peter Tomčo » 30 Okt 2009 15:06

Firma TOR-331 s.r.o., Cementárenská cesta 16, 974 01, Banská Bystrica
ponúka nepravidelnú autodopravu na objednávku do Rakúska (prípadne aj iných krajín Európy). Doprava je realizovaná pohodlnými vozidlami Citroen Grand Picasso, Peugeot 407SW a VW Passat. Cena za dopravu na 1 osobu je 10,- EUR/100 km, uplatňuje sa systém vernostných zliav (cenník zašleme na požiadanie), je možná aj dohoda o cene. Max. 4 osoby v aute. Požiadavky na dopravu je nutné nahlásiť minimálne 2 dni vopred do 15:00 hod. Spoľahliví skúsení šoféri, faktúry a príjmové doklady. Tešíme sa na Váš záujem a budúcu spoluprácu. Kontakt: Orange: +421 917 451 639, e-mail: tor331@gmail.com.
Ing. Peter Tomčo

Poslaťod Hosť » 30 Okt 2009 15:52