Slováci v Belgicku a Holandsku

Možnosť nadviazania kontaktov medzi Slovákmi žijúcimi v tom istom meste či regióne

Re: Slováci v Belgicku a Holandsku

Poslaťod Rembraco team » 14 Aug 2011 12:27

Dobry den.

Moje meno je Zdenek Hovanjec, pracujem ako menezer spolocnosti Rembraco Networking a zaroven koordinator pre implemetaciu produktov na trhoch Ciech a Slovenska.

Vas kontakt som nasiel na, pri hladani vhodnych obchodnych partnerov pre spolupracu, rozhodol som sa aj Vam napisat.

Spolocnost Rembraco Networking zahajila svoju cinnost na Europskom kontinente v lete 2010. Od toho casu uspesne posobi vo viac ako 20. statoch, kde ma uz viac ako 48000 spolupracovnikov. Tymto svojim rastom sa stala najrychlejsie rastucou sietou v historii networking marketingu vobec. No este stale je tu sanca aj pre vas, zapojit sa a zabezpecit si velmi atraktivny pasivny prijem. Ak si predstavime o aku velku populaciu – potencialnych klientov sa jedna, urcite pochopite nas zaujem o rozsirenie tejto obchodnej siete.

V tychto dnoch prichadzame aj do Ciech, a na Slovensko s nasim jedinecnym produktom Rembraco Slim. V zasade, ide o doplnok zdravej vyzivy, napomahajuci pri roznych potiazach ci uz s vysokym krvnym tlakom, korekciou hladiny cholesterolu, pri potiazach so zvysenou hladinou glycidov - krvneho cukru pri Diabetes Melitus II (alebo cukrovke typu II), no v konecnom dosledku, je na vacsine trhov kde tento vyrobok distribuujeme, vyhladavany najma koli vyraznemu efektu pri chudnuti.

Rembraco Slim je velmi dobre predajny produkt, nakolko obsahuje jedinecnu formulu, pozostavajucu vylucne z prirodnych substancii. Zakladnou nosnou latkou je prava brazilska kava arabica, ktora mu zabezpecuje vstup do takmer kazdej domacnosti (pretoze kava sa pije skoro v kazdej domacnosti). Dalsie substancie su Garsinia Cambogia a Katechin - extrakt zeleneho caju. (viac o produkte )